keskiviikko 9. marraskuuta 2016

työssöäoppiminen


Olin kuusi viikkoa Seriässässä työssäoppimassa.
Olin eniten tekstiilipainon osastolla. Seriässä Oy on mainospaino. He tulostavat mainoksia ja painavat työvaatteille. Oli mukava työskennellä siellä. Minä purin vaatepahvilaatikot, eli avasin muovipussit ja laitoin pussit roskiin.


Usein tein siirtokuvien nylkemistä ja leikkasin kuvan.
Minulla oli useana päivänä samat tehtävät, sain työskentelyyn rutiinia.
Voin tehdä myös omia projekteja. Tein prässille oman printin oranssiin kassiin. Tarvitsin ennen prässäystä tulostaa siirtokuvan ja nylkeä sen.
Prässi on minun mielestä helppo käyttää.



Minun harjoittelussa tein silkkipainoseulan ja painoin kassit karusellilla.
Otin valmiit kassit.
Se oli hyvä kokemus. Työssä käytin muovivärejä, ei vesiliukoisia värejä.
Ne kuivuvat hitaammiin kuin vesiliukoiset värit.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti