torstai 8. lokakuuta 2015

Oma tyyli

Oman tyylin etsiminen on tosi hauska minulle, koska minulla ei ole sama tyyli nyt kuin ennen. Ja se voi olla huomenna jo toinen. Tunnen minun tyyli vaihtaa aina. Se riipuu mitä sopiva materiaalia löydäsin, mitä vuodenaika on, mihin minä olen itse tämä hetki olen kiinostunut.


Alunen sopii luonnolliseen,ekologiseen asuntoon, paikkaan, ihmiselle. 






Kukkarot sopii myöskin ekologiseen tyyliin ;), koska suuri osa on kierrätysmaateriali.
Ne ovat värikäs.  

Esimerkiksi voisi sopii laukuun, mekkoon.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhl5IinJJHgX33456rb-ZKo7gKdwqNfI-UNYc_fnx2DnhrND-VqqPUMI2F0diuYTHpEna1kXpOmV0ai3kY-haxMBgDHM-6363RPeyGcPrKgJ5_e3lWENYzb-tR2SvrNoIJeDxVNnFpk_jMb/s1600/virkattu+laukku+ja+muut+kamat+067.JPG

Nämä nahkakukkaro voisi sopii muihiin nahkalle. 


Tai  se sopii musta-valkoiseen laukkuun. 
   

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti